maandag 25 juni 2012

Internet Shopping



Internet shoppen, wie doet het niet. We plaatsen allemaal wel eens een bestelling bij een leuke webshop. Ik ga jullie vertellen waar ik graag spulletjes bestel, of wil gaan bestellen.

h&m: Over het algemeen shop ik op internet het meeste bij h&m. Het is een leuke webshop waarbij alle kleding en accessoires goed te zien zijn. Het enige wat ik jammer vind, dat ze redelijk wat verzendkosten hebben. Ik geloof 5 euro. Aan de ene kant lijkt dit niet veel, maar als je maar 1 of 2 t-shirtjes wilt bestellen is het toch wel veel. Plus dat de levering bij h&m meestal nooit binnen 1 week is. Ik heb soms verhalen gehoord dat mensen drie of 4 maanden moesten wachten op hun bestelling. Maar wat ik wel een groot voordeel vind, is dat je alle kledingstukken goed kunt bekijken. Ze hebben ook een paskamer, waarbij je een soort aankleed poppetje krijgt te zien. Je kunt dan daar je kleding op uit testen, en combineren met accessoires etc.


Ebay: Is een internet shop waarbij je allemaal spulletjes kunt krijgen van all over the world. Van kleding tot make-up, sieraden en laptop items. Ook kun je op ebay hele goedkope dingetjes scooren. Ik bestel er graag sieraden. Voor deze sieraden betaal je, als je goed zoekt, meestal minder als 1 euro per sieraad. Cheap huh? Er zitten ook nadelen aan ebay, je moet bijvoorbeeld soms heel lang wachten tot iets binnen komt. Dit komt omdat het dan vanuit China moet worden verzonden. Ook kun je de afbeeldingen op ebay niet altijd goed zien, en soms kan hetgene wat je krijgt een beetje anders eruit zien dan op de afbeelding. Maargoed, ik vind dat niet erg. Je hebt er immers maar een euro of 2 voor uit gegeven. Als je dan een miskoopt doet, heb je geen 200 euro uitgegeven. Nog een nadeel aan ebay vond ik vooral in het begin, is het zoeken naar cheap stuff. Toen ik wat meer blogs had uitgespit over ebay had ik wat leuke verkopers gevonden. Bijvoorbeeld: betterdeals255, glassyu, rainbow.wing en WomanHappy. Je betaald op ebay met PayPal.


Forever 21: Deze webshop verkoopt veel kleding, maar ook veel leuke accesoires en schoenen. Ik heb er nog niks besteld, maar ben dat zeker van plan. Ze zijn te herkennen aan de gele forever 21 tasjes. De webshop is verder goed overzichtelijk, de kledingstukken zijn goed te zien. Ook hier betaal je geloof ik iets rond de 5 euro aan verzendkosten. Verder is het meeste van de site niet super duur, allemaal wel goed te doen eigenlijk.



Lush: Ja, wat kan ik hier nou over zeggen. Lush zal altijd een grote favoriet van mij blijven. Ze verkopen verschillende dingen: zeepjes, shampoo's&conditioners, body conditioners, en ga zo maar door. Ze hebben ook een aantal make-up artikelen o.a. foundation. Op de webshop zelf heb ik nog nooi iets besteld als ik eerlijk ben, maar in de winkels van lush al meerdere keren. Vooral de zepen, zoals rockstar, angelsdilight en honey i washed the kids zijn heer-luk!

Er zijn natuurlijk nog veel meer internet webshops, maar dit is mijn kleine selectie.
xoxo
Dewi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten