zaterdag 12 mei 2012

Testen maar.. (Biocura)


Gisteren was ik samen met mijn moeder boodschappen gaan doen, en toen moesten we langs de aldi. De laatste tijd had ik meerdere dingetjes gehoord over de aldi, dat zei een verzorgingsmerk verkopen: Biocura. Ik werd enthousiast, en heb gelijk maar 4 producten ingeslagen om te gaan testen. Dat wil ik de komende week(en) gaan doen. Dit zijn de volgende 4:


Links: Biocura milde reiniginsmelk voor een zachte en diepe reiniging. Met ginko-extract, vitamine b3 en Aloë Vera. (voor alle huidstypes)
'Biocura beauty milde reiniginsmelk is bijzonder geschikt voor de zachte dagelijkse reiniging van gezicht, hals en decolleté. De bijzondere samenstelling met ginko-extract, vitamine B3 en Aloë Vera zerzorgt de huid al tijdens de reiniging en verijwijdert zacht vuil en make-up.'

Rechts: Biocura verfrissende tonic, reinigt tot diep in de poriën en verfrist. Met Aloë Vera en amandelextract. (voor alle huidtypes)
'Biocura Beauty verfrissende tonic is speciaal ontwikkeld om resten van reinigsmelk en make-up op verfrissende en milde wijze te verwijderen. De huis is hiermee optimaal voorbereid voor de daarop volgende verzorging'

Sounds pretty good to me.



Biocura anti aging nachtcreme, met ritenolcomplex, advocadolipiden en co-enzym Q10. (voor alle huidstypes)

Deze creme heb ik niet genomen omdat hij ani-aging was, (duh) maar omdat dit de enige nacht creme was die ik op dat moment kon vinden. Misschien helpt het tegen mijn lach rimpels :P



En als laatste de Biocura Aqua Complete vochtinbrengende creme. Met hyaluroncocomplex, spf 6 en mineralen. (voor alle huidtypes)

Zelf heb ik nog nooit een vocht inbrengende creme geprobeert, ik heb ook geen idee of mijn huid vocht arm is. Maar we zullen binnekort meemaken of het een verschil maakt.

Bijde reiningsproducten waren 1,70 en de creme's waren geloof ik 2 euro.

Ik ga de vier producten iedere avond en ochtend in deze volgorde gebruiken:
Ochtend: Gezicht reinigen met reiningsmelk, tonic, en dan de vochtinbrengende creme.
S'avonds: Gezicht reiningen met reinigingsmelk, tonic en dan de nachtcreme.


Ik ben benieuwd!
xoxo,
Dewi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten