donderdag 3 mei 2012

Birthday!



Inmiddels al weer 2 dagen geleden dat ik jarig was. Ik ben 1 mei 16 geworden :)
Het was echt een hele gezellige verjaardag(en) Ik heb het zaterdag 28 april met mn lieve vriendjes en vriendinnetjes gevierd, zondag daarna met mn mams en familie, en 1 mei, bij mijn vader met familie.
Ik heb een aantal hele toffe cadeau's gekregen, en het leek me leuk om deze even in een artikeltje te zetten. Omdat ik er echt blij mee ben.

Aller eerst, zou ik van mijn ouders samen iets krijgen. Dit grotere cadeau volgt nog. Maar toen kwam mijn mamsie ineens met een heerlijk luchtje aanzetten; Jean Paul Gaultier - Classique (de zomergeur van 2012)
Hij is zo ontzettend lekker! En het flesje is.. *kwijl*

'Classique Summer 2012 opens with fresh and flirtatious notes of clementine from Sicily, rose and orange blossom. Exotic flower of ylang-ylang forms the perfume’s core together with petals of Sambac jasmine, lily of the valley and white iris, while the base notes are oriental and warm with amber, vanilla and fresh musk.'

Daarna volgde het cadeau van mijn broertje, en nichtjes/halfzusjes. Ook een geurtje. (in een cadeauverpakking met bodylotion erbij)
Dit geurtje verbaasde me. Omdat hij eigenlijk veel lekkerder is dan dat ik dacht. Het is een zoet luchtje, iets zwaarder zoet dan ik normaal gewend ben. Ook meer een warmere geur.

Toen ik met mijn vrienden mijn verjaardag vierde, kreeg ik wat losse cadeautjes, en een grote mand ook nog gevuld met cadeau's. Ik heb uiteindelijk alles in de mand gedaan.

(mijn foto skills moet ik nog verbeteren..)

En uiteindelijk nog mijn grote cadeau. Een fiets. Nu zul je denken, je bent 16? Een fiets? Maar ja, een fiets. Ik fiets iedere dag naar school, en aangezien ik nog 2 jaar havo hier na ga doen, heb ik nog steeds een fietsje nodig. Geen scooter. Ik mag over een jaartje voor mijn auto rijbewijs, dus ik vind een scooter alleen maar geld verspilling. Mijn oude fiets was aan vervanging toe, het enige wat hij nog aankon was vooruit. Voor de rest was echt álles kapot. Maargoed, een fiets dus. Ik vind hem echt heel erg leuk. Ps. Fietsen is weer in, alle hotte celebs hebben hun limo met chauffeur ingeruild voor een fiets!

Tof hé? Nu kan ik weer lekker overal naar toe fietsen, dus regen, blijf maar lekker VER weg.

Liefs,
Dewi.

1 opmerking: